Gullungen!

2008-08-25 @ 16:42:51



Här är hon. Underverket. Jag hoppas jag får en lika fin en vacker dag.

Imorron börjar skolan. Stor dag! Cyklade dit idag och blev rädd bara av att se alla människor. Det var nästan så jag att trodde att jag läst fel och egenteligen började idag (*springer och kollar*) men så var det inte. Jag har spenderat massa pengar idag också. Dumma mig. Jag köpte grejer till cykeln, en ny skolväska och ett par nike-skor! :) plus lite annat smått och gott. 1200 kr blev notan.. Mycket för en student men ändå helt okej.

Ska gå tillbaka till tvätten nu.. (och jag blir super frustrerad över att jag inte lyckas fatta hur man får igång en av maskinerna, grrrr) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback