Så ***** ensam

2008-08-24 @ 18:32:42

Nu har de åkt hem. Risken finns att jag inte träffar F förrän vid jul och varje sekunde utan E känns som ett år. Jag kommer sakna er, mina älsklingar. Och E-P, vi ses snart igen hoppas jag. Jag kommer hem om en månad eller nått sånt, träffas då?

Alla känns så långt borta men jag hoppas att vi ska hålla tajt kontakt ändå. Älskar er!

Hoppas det går fort att träffa fler comandres. Jag trodde att det skulle vara skönt att vara själv och ta hand om sig själv och få ta lite plats men det är ett rent ********. Jag blir gråtfärdig av att titta in i väggarna här men snart rullar allt igång.
Har ju massa aktiviteter från och med tisdag. Och plugg om inte annat. Ska börja träna ordentligt, antagligen skiter jag i SATS oc h börjar på NJOY istället. 10 gratis dagar direkt efter nollningen! Och imorron skall jag börja vara lite nyttig igen. kan inte hålla på med all skräpmat och alla snacks. Det syns inte bara i midjemåttet utan märks också på huden och humöret.

Imorron skall jag "provcykla" till skolan och se hur lång tid det tar och vilken väg jag ska ta på tisdag när det är första skoldagen. Sen skall jag shoppa lite.

- smyckeskrin
- skolväska
- elförgrening
- tvålkopp
- sophink

Tänkte gå bort till Lagerhaus och ta mig en titt :)


SAKNAR DIG E!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Martina

ring om du vill prata gummsan, ja finns här!!!

kram syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback