Tid är pengar, eller?

2008-08-31 @ 21:47:26

Oj, nu är det så mycket som händer och tiden går så fort. Skolan har börjat och den var med en j*vla rivstart det vill jag lova. Böckerna är dyra, texterna svåra och knappt har man tid att andas eller äta för nollningen är i full gång. Jag struntade faktiskt i nollningen och åkte hem i helgen. Jag ville bara krypa ner under täcket på en plats där allt var bekant, sova på den armen som gör mig så trygg och bara sussa. Och det är ungefär vad jag gjort i helgen. Inte ett jota. Bara nanat och läst om politiska ideologier. Och blivit bortskämd av min alldeles egna underbara E. Fick ett par nya aerobicskor så jag kan börja träna nu igen (dom andra var det ju hål i) och så fick jag skruvskåpet under. Jag hade berättat att jag så gärna ville ha ett sånt till mina smycken (Du är så smart syrran!!!) och när han kom hem igår, vad hade han med sig? Jo ett super bra skåp för alla mina smycken. Så nu har jag fyllt det och är så nöjd. Nu när jag vet vart jag har allt, kanske jag kan se till och använda allt. Större delen är faktiskt smycken som jag fått av min syster, och jag älskar allihopa. Tack syrran, du är bäst!





Nästa söndag åker Fny, jag saknar henne redan. Idag skrev jag ut en massa bilder som jag tänkte göra ett kollage av och sätta upp på väggen här uppe. Jag har flera fina bilder på E, Fny, Em-Pem, Syrran, Vega och Marcus är också med på ett hörn. Det finns säkret fler fina bilder, har ni så maila gärna!

Så nu är jag uppe i Ks igen och imorron är det dags för Cocktail Party. Jag hoppas på fint väder så att jag kan ha mina superhögklackade "sandaletter". (det blir ju lite jobbigt om det spöregnar)

Hörs snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback