2008-12-14

2008-12-14 @ 11:02:18

Humör: Rätt pigg
Gjort: Ätit frukost.
Planer:  Jobba, plugga, träna, städa och handla. Allt som jag inte gjorde igår :P
Ser på: Skärmen och 3:an
Lyssnar på: 3:an
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: inget
Bästa: Det är bara 4 dagar kvar tills jag åker hem till E
Sämsta:
 Att jag har hur mycket som helst att göra idag
Väder: Vitt och ljusgrått
Dagens favoritsak: Mobilen
Vill ha: Pengar
Motto: Allt blir lättare med ett leende
Dagens outfit: Arbetskläderna. De är inte sexiga direkt men det är väl inte direkt mening heller :P



Här kommer en uppdatering på mitt brännmärke som jag fick på jobbet i lördags:
 såhär såg det ut i lördags
 Såhär fick det se ut när jag duschat i veckan
Såhär ser det ut idag när det mesta av sårskorpan lossnat. Jag vet, blä. Det kliar som bare den så det är väl läkt snart antar jag...

Nu ska jag plocka lite och sen ta en promenad till jobbet, hörs i eftermiddag igen. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback