Bodyguard på TV:n...

2008-12-16 @ 22:05:41

Hej på er,

Azra har precis gått. Vi hade lite mys med te och frukt ikväll. Det var super trevligt, vad sägs om snart igen tjejen? Just ni sitter jag och sneglar på Bodyguard på TV:n. Har inte sett den filmen förut och egentligen inte nu heller eftersom jag just börjat titta halvvägs in men, men.. Det är bättre än inget. Skall ju tydligen vara en bra film!

BlondinBella kan slänga sig i väggen för jag ska ha mitt första föredrag :P Inte om min blogg dock, utan om hur det är att gå på universitet. Jag ska prata för 3:orna på min gamla skola om hur det är att flytta till en ny stad, börja på universitet, få ihop studentekonomi och hur det är att lämna allt man tidigare känner igen hemma. Det blir någongång under början av januari. Förhoppningsvis precis efter tentan, innan nationalekonomin sätter igån ordentligt. Ska bli super kul! Min gamla rektor tycker också att det kommer bli jätte bra så jag är super nöjd! Ska prata lite om mitt program också, som i mångt och mycket är en fortsättning på den linje jag läste på gymnasiet. Det blir nog super bra. :)

Ska hem under julen och ha några pass för friskis, ska bli super kul. Känner rätt mycket press eftersom jag måste försöka mixa ihop ett helt nytt pass men blocken är klara och det ska bli kul att sätta på sig ledarkläderna igen! :) Hoppas bara inte sista passet krockar med jobbet :S Det får jag reda på nästa måndag. Jag funderar på att använda en gammal skiva med uppvärmningslåtar, eftersom det bara är två pass eller om jag ska mixa en ny med fräschare låtar. Det är så mycket jobb bara.

Åker hem till E på torsdag. Det ska bli så underbart! Fest hela helgen blir det också. E och Em fyller år på fredag, så då blir det "parrty, parrty" och sen är det julfest hos Jenny på lördag. Underbart att jag ska jobba på söndag då.. Men det ska bli mys att åka till Ks med E och bara mysa. Jobba lite, kolla i affärer lite och förhoppningsvis träna lite. Sen kanske Azra skulle åka med hem , det hade varit jätte mysigt :) Men vi får se.. Jag har ju världens bästa presenter till min underbara E, jag ska ta bilder på dem när han fått dem. Kan ju inte lägga ut dem riktigt än :P Men jag är sååå nöjd, han kommer bli så glad!

Imorgon ska jag fila lite på båda arbetena innan jag skickar in dem, eller ah det ena iaf. Det andra sparar jag nog för att läsa igenom det några gånger till. Mailar nog inte in det förrän på fredag.. Eller kanske lördag. Fast jag borde nog skicka det på torsdag så att jag kan glömma det och vara fullt ut med E, utan att tänka på massa skolarbeten. Men, men vi får se.. Time will tell, helt enkelt :P

Dagens HIUDÖS kommer alldeles strax... stay sharp! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback