En njutning att se dig...

2008-12-28 @ 20:26:06

Humör: Trött men nöjd
Gjort: Tränat
Planer: Mysa med E
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Svt1 solens mat
Läser: Det jag skriver
Dricker: vatten
Äter: Inget
Bästa: Att passet gick bra
Sämsta:
 Att jag mste börja plugga imorgon
Väder: Svart
Dagens favoritsak: E
Vill ha: Mer tid på dygnet
Motto: All you need is love!
Dagens outfit: Friskis-kläderna

Jag är helt slut efter passet men det var så kul! Jag har inte haft något pass sedan augusti men det gick bra. Idag var det bara cirka 10 personer där, en lite testgrupp helt enkelt. Det är väl oftat inte mer folk såhär mellan jul och nyår, trots att det kanske är nu man behöver röra på sig som mest. Mina ledarkläder sitter ju inte lika fint som de gjorde i somras men jag är glad. Det är lite till av varje som ska få plats där under nu, lite mer muskler och lite mer annan utfyllnad. :P Nyårslöftet blir helt enkelt nyttigare mat, men mer för hyns och orkens skull. Får så mycket utbrott i ansiktet av till exempel ost, pommes frites, chips och andra o så goda men onyttiga mumsigheter. Sen orkar man mer när man äter balanserat. Jag brukar säga att grönsaker ger rosor på kinderna, indirekt.

  Friskis hos oss
(Bild från Friskis&Svettis.se)

Imorgon blir det en tripp in till Trollhättan och sen lite plugg antagligen. E ska klippa sig och jag ska upp till mammas jobb och skriva en tidrapport för de sex timmar jag jobbade förra fredagen, lite extra pengar i januari helt enkelt! Jippi!
Hörs imorgon kära vänner, nu ska jag gå in i duschen. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback