Friday!!

2008-12-19 @ 16:20:32

Humör: Glad och lite lätt stressad!
Gjort: Jobbat och ätit hos mamma
Planer: Fixa Ems present, mysa med E som fyller år och ut ikväll!
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Julradio
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att E blir "stor" idag
Sämsta:
 Ingenting.. Kanske att jag inte är så sugen på att gå ut ikväll. Eller att det var 100 tusen personer i affärerna idag.
Väder: Grått, som vanligt
Dagens favoritsak: Plånboken, den är snart tom. "Spender" idag?!
Vill ha: Ingeting jag inte redan har :P
Motto: Allt blir var du gör det till
Dagens outfit: Gubbbyxor, svart kofta, vit t-shirt.. Tar kort på kvällsoutfiten sen :)

Jag vet.. jag är dålig på att uppdatera nu men det är så mycket som händer det närmaste men vid jul så ska man inte sitta vid datorn, så ni får förlåt om jag tar lite "bloggledigt". Försöker uppdatera så mycket jag hinner.. Ikväll ska vi ut med alla.. Imorgon är det julfest och släktkalas. På söndag är de upp till Ks och jobb.. Fullt upp helt enkelt. :S :D
Haja, Hörs. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback