Har fortfarande inte rört mig ur fläcken!

2008-12-13 @ 15:42:38

Sängen är så bekväm! Tv:n är intressant och det är kallt ute. Jag kommer nog inte till affären idag, inte ens när den ligger 100 meter härifrån, runt hörnet. Ja, jag är lat idag. Jag borde försöka plugga lite. Eller massor egentligen men jag har bestämt mig för att kolla klart på the Hills först. Det är inte så många avsnitt kvar, minst 1 högst 4 tror jag. :) Imorgon ska jag nog försöka träna lite. Antingen innan eller efter jobbet. Borde göra det innan jobbet men då kanske jag blir tröttare på jobbet och det är inte bra. Men om jag väntar tills efteråt kanske jag inte orkar.. Vad tycker ni?

Har beställt biljetten hem nu, åker på torsdag. Ska hem och jobba hos mamma och fira emma och E när de fyller år. Sen måste jag i och för sig upp igen för att jobba nästa söndag men E ska med och vi ska ha julmys häruppe, bara jag och han. Ska bli underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback