Hemma igen

2008-12-14 @ 18:09:13

Så hörrni, nu har jag jobbat lite idag med. Blev ingen träning dock, orkade inte det idag. Kör på Pumpen imorgon istället tror jag. :) Ska upp tidigt och vara i skolan klockan 8 eftersom vi ska skriva klart grupparbetet som ska in på onsdag. Sen MÅSTE jag sätta igen med säkerhetspolitiks-grejen. Det är helt otroligt hur mycket man kan skjuta sånna här saker framför sig. Tänkte läsa lite i den underbara boken ikäll. Fram till klockan 8 eller nått, för sen tänkte jag se på Svenska hjältar. Är så sugen på choklad så jag tror att jag smäller av, men det blir inget med det.
Åt upp resten av Carbonaran. Har ätit det tre dagar i rad nu, så det var väl ingen höjdare men nu är den slut iaf och jag skulle behöva diska, men det får nog vänta tills imorgon, det med. (Det blir en aktiv dag imorgon :D)

Annars har det inte hänt så mycket. Gick knappt ur sängen igår. Känns som en hel dag bara försvann men det var rätt skönt idag faktiskt. Trodde inte att jag skulle somna igår eftersom jag "halvsovit" hela dagen men jag somnade vid 23 någongång och vaknade vid 9, hela 10 sköna timmar alltså. Mitt sömn-behov är något enormt. Jag skulle nog kunna sova dynget runt om jag velat men jag är som mest aktiv när jag "bara" sovit cirka 8 timmar. Fick världens huvudvärk igårkväll, den var fruktansvärd. Något av det värsta jag varit med om. Berodde nog på vätskebrist skulle jag tro. Jag drack lite vatten, väntade lite, tog sen 2 ipren, men vatten och somnade som en stock :D

DAGENS HIUDÖS kommer senare ikväll så stay sharp! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback