I am back on my big day!

2008-12-08 @ 13:53:45

Hey på er, min stora dag idag. Mammsen och pappa har ringt. Eric, Fny, Kerstin och Filip har messat. Känns dock inte speciellt "födelsedagit". Kanske för att det är första födelsedagen som jag inte vaknar hemma hos mor eller far. Förra året så sov jag och E över hemma hos mamma så hela familjen satte sig i sängen hos mig och E och vi fick tillsammans frukost på sängen. Det var mys. Fast jag och E hade mys imorse med. Jag fick yoghurt och müsli på sängen, och present av E. Massa goa krämer och grejer från HTH. Super bra! Fick massa krämer och grejer av syrran igår med, och tre böcker och ett halsband. Men jag har en stor förkärlek till krämer. Älskar att smörja in mig med mjukgörande, sött doftande "lotions".

Ska till mamma när E slutat jobbet. Där ska vi äta lite mat och träffa familj+ "farmor och farfar". Sen ska jag och E förbi pappasen en sväng ikväll. Ska bli mysigt. Kanske blir lite mer födelsedagskänsla när man är med familjen? Eller så kanske man helt enkelt växer ifrån den känslan? Ett år hit eller dit?

Ska beställa tågbiljett hem snart. Vill verkligen inte åka. Vill vara kvar hos E. Känns jätte jobbigt att åka ifrån honom igen, även om det bara är för knappt två veckor. Jag längtar tills vi kan bo ihop igen! Det är allt jag vill. Har faktiskt funderat på det här med Ks, har inte kommit fram till ngt än men vi får se vad våren har att bjuda på. E stöttar mig vad jag än vill göra, och det känns så bra!

Snart kommer min älskade Fny hem, jag saknar dig så min sockertopp! ;P

Jag måste sätta igång och plugga lite. Vi hörs! Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback