Jag älskar att träna!

2008-12-15 @ 19:37:19

Det var helt underbart! Så vad gjorde jag på gymmet idag?

  • 10 min i gåmaskinen
  • Extra maskiner för övre rygg och axlar
  • 2000 meter rodd (9 min 37 sek)
  • 10 min gåmaskin
  • 55 min steppass!

Det var helt underbart!!! Speciellt rodden, den tränar alla muskler jag verkligen behöver jobba på och jag var helt slut efter knappt tio minuter. I'll be back!

Sen åt jag lite köttfärs-omelett. Också mums. Det enda jag inte gjort idag är städat (men jag har faktiskt diskat) men jag känner mig nöjd med dagen. Jag förtjänar en kväll framför TV:n. Imorgon blir det plugg igen. Då ska jag skriva klart säkerhetsgrejen hoppas jag :) Wish me luck.

Återkommer med dagens HIUDÖS! :D Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback