Jag sörjer...

2008-12-30 @ 23:01:53

att det bara är sju dagar kvar tills jag måste äka upp till Ks igen och tills E börjar jobba. Det känns verkligen super tråkigt! Det har varit underbart att få spendera dessa 11 dagar ihop med honom, i stort sett 24 timmar om dygnet. Jag tröttnar aldrig på honom. Julen har gått så fort, liksom hela 2008. Vad har egentligen hänt? Jag och E listar:

- Jag och E flyttar båda hemifrån,  och ihop i Vbg
- Mamma har fyllt 40 och vi serverade på hennes fest
- Jag, Fny, Em, Ma och Eli åkte till Tyskland och Hansapark (KartoffelKopf!!)
- Vi har tagit studenten
- Jag har flyttat till Ks
- Jag har börjat på universitet och E har börjat jobba
- Em och Fny har försvunnit till England och Lnkp
- Jag och mamma åkte till Kristinehamn för att träffa gamla bekanta och se var hon växte upp
- Jag har börjat jobba på McD
-  E har fyllt 20
- Jag och E spenderade vår första julafton tillsammans

Jag har säkert glömt massor av saker men som ni ser har det hänt en hel del och nästa år kommer säkert bli lika bra. Så vad har vi för planer för nästa år:

- "Vi ska bli snygga och smärta"/E
- Försöka komma iväg till Island och träffa mormor och morfar
- Åka och hälsa på Fny i England
- Klara ett halvår NEGA (nationalekonomi)
- Öka inkomsterna
- Planera för ett eventuellt halvår i Spanien ht-09 eller vt-10
- Live happely ever after

Jag har säker missat en massa saker där med men om ni hänger med så lovar jag att berätta om allt stort och smått som händer. Imorgon är det nyårsfirande hos Fille och jag ska vara chaffis. Ska hämta pappa och K på vägen hem. Ska bli rätt skönt att hålla sig till julmusten faktiskt, mina dryckesvanor har förvärrats avsevärt under hösten. Inte för ofta, men för mycket. Bild på hur fina vi är kommer på torsdagsmorgonen förhoppningsvis. Dagen vi ska tillbringa framför Tv:n med popcorn och massa bra filmer. Det är i alla fall trerätters hos F, så det ska bli super mumsigt. :) Ska ta kort och visa er allt som hände på festen. Fördelen med att vara chaffis, man kan delge andra av dokumentationen. Nä, nu är det dags för lite pojkväns-time. Vi hörs imorgon (med träningsvärk antaligen :P). Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback