Mellandagar?

2008-12-27 @ 21:36:02

Jösses vad tiden går fort när man bara äter och sover. Julafton gick fort och alla tre familjer avhandlades. Juldagens spenderades hos E:s morföräldrar.
 (E hemma hos mormor och morfar sin)
Därifrån åkte vi vid tre-tiden och drog hem till min mor för myskväll hela kvällen. Annandagen spenderades hos min "plast"-farmor och -farfar. Massa mera mat! Sen vart det hem vid sju-tiden och göra sig i ordning för utgång. Tyvärr har jag inte riktigt fattat att jag har en kamera än så jag fick inte med den, det var mycket dumt för det var en rolig kväll men jag lånar lite vimmelbilder så ni ser hur kul det var iaf :)
 (från lipz.se)

Idag har vi bara varit hemma hos mor min. Det kom främmat klockan 2 och stannade resten av eftermiddagen. Det serverades god mat och vart mer SingStar :) Nu är vi äntligen hemma och morgondagen bör bli aktiv. Jag måste plugga och göra klart passet jag ska ha imorgonkväll :S Jaja, det blir nog bra. Ska börja dagen med en morgonpromenad för att köpa frukost iaf. Hörs imorgon. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback