Mondag igen!

2008-12-01 @ 18:42:05

Humör: Avslappnad
Gjort: Ätit, varit i skolan och stickat!
Planer:  Sticka mer!! Prata med E.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: MixMegapol
Läser: Det jag skriver
Dricker: Vatten.
Äter: Sparrisomelett.
Bästa: Att mitt "snabba" internet är tillbaka
Sämsta: Att det är så mörkt ute och att jag inte har något julpynt
Väder: Mörkt
Dagens favoritsak: Stickorna
Vill ha: E
Motto: Det ordnar sig
Dagens outfit: Tunika JC, Kjol Ellos och Strumpbyxor Gina


På fredag kommer E, gud va underbart! Ska bli så underbart och festen i Lnkp ser jag fram emot massa. Idag var jag på stan och införskaffade mig en ny hobby, stickning. Har kommit en bit redan, va tycks?

Annars händer det inte så mycket under dagen. Var i skolan på gästföreläsning och lyssnade på Röda Korset i tre timmar, va helt okej. Kan tänka mig att bli delegat där! Skulle vara jätte intressant. Imorgon skall jag försöka ta mig till sats för första gången på typ 2 månader. Ska gå lite på bandet. Förkylningen är inte helt borta än men jag vill börja röra på mig lite sagta men säkert.. Imorgon tänkte jag gå upp tidigt och se på julkalendern men vi får se, beror på när jag somnar. Kommer fler inlägg senare ikväll.

Ciao! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback