Oj då, redan tisdag?

2008-12-09 @ 18:34:02

Humör: Allmänt apatiskt
Gjort: Sovit, pluggat lite och pussats lite.
Planer:  Åka hem till Ks :(
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Tåget som bromar in i "Hårda Bud"
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: inget
Bästa: Att få träna lite imorgon och att jag kommit igång lite med pluggandet imorgon
Sämsta:
 Att helgen och födelsedagen gått så fort
Väder: Svart och kallt
Dagens favoritsak: Datorn
Vill ha: E
Motto: I don't care.
Dagens outfit: Gubb-byxor, vit T-shirt, E:s gråa tröja.

Oj då, tiden har gått jätte fort. Sitter på tåget på väg tillbaka till Ks. Batteriet på datorn är snart slut, till mitt stora förtret. Använde en hel del för att skriva ut alla papprena till skolan igår. Sen har jag brännmärken på armen. Klantarslet (jag) fick stå vid PF:n på jobbet, i TRE timmar och lyckades bränna sig två gånger. Blåsor och tappad hud blev reslutatet. Undrar om jag får samma uppgift på fredag? :P Annars tycker jag faktiskt om mitt jobb, trots att jag var helt slut efter tre timmar i lördags.

Imorgon bli det plugg-dag!! Får se om jag ska träffa tjejerna i biblioteket, om jag hinner. Sen ska jag träffa Eric och Manda för att gå igenom grupparbetet. Fick förresten VG på förra tentan, duktiga jag!!! :) Skickar extra tack till A för de bra kommentarerna. Har börjar läsa igenom papprena som jag skrev ut igårkväll, de är inte roliga :S Men, men.. Ska väl kunna få ett G på den här kursen? *hoppas på det bästa* Tror att jag skall vara lite aktiv nu på tåget.
Återkommer när jag kommit hem ikväll. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback