Onsdag redan?!

2008-12-03 @ 18:18:13

Humör: Framåt
Gjort: Ätit, varit i skolan, träffat Manda och Eric ang grupparbeten.
Planer:  Plugga lite, kanske sats?
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Bilarna som åker utanför
Läser: Det jag skriver
Dricker: inget
Äter: inget
Bästa: Att alla julklapparna nog är klara :)
Sämsta:
 Att jag saknar E massor
Väder: Mörkt och lite, lite vitt
Dagens favoritsak: Risgrynsgröt och reklam
Vill ha: E
Motto: Skörare än glas, starkare än stål
Dagens outfit: Strumpbyxor Gina, Kjol HM, Linne syster och tröja Gina.


Hej på er :) Jag har varit dålig på att uppdatera, det vet jag men vi har hur mycket som helst i skolan just nu. Vi har en delkurs i Stats som heter internationell politik. Den ligger på 7,5 poäng vilket är cirka 4-5 veckors skolarbete och sen tenta. Denna kursen har dock 4 inlämningsuppgifter (varav två är grupparbeten) OCH en tenta. Dessutom är kursen super stor. Den tar upp hela kalla kriget (orsaker och följder), EU och FN och all annan möjlig utrikespolitik. Det är hur mycket som helst att göra och jag har knappt gjort något för jag blir så stressad när jag tittar på böckerna att hjärnan låser sig och jag kommer ingenstans. Suck.

Och jag har inte tränat på flera dagar, jag orkar inte och är för trött och lat just nu. Näsan rinner och tiden iväg likså. Dessutom är pengarna typ slut. Jag ska på julbord imorgon och vet inte vad jag ska ha på mig. Kylskåpet ser ut enligt följande:
 aka TOMT!!!! Det är tur att jag var nere och köpte lite yoggi förut :S

Det ända som är bra är att julklapparna snart är klara :) Jippi! Titta här:

Super fina tycker jag själv. Hade inte riktigt råd med massa "fancy" julklappspapper så jag slog in klapparna i reklam. Bra tips för dig som vänder på varenda krona :) Jag har lite kvar att fixa innan jul men annars är det mesta klart. Bra det, för jag måste lägga massa krut på skolan, fast det kommer inte bli under torsdag, lördag, söndag eller måndag. Tordagen blir julbord och utgång. Lördagen blir jobb och fest i Lnkp. Söndagen blir syster-yster och åka hem. Måndag blir födelsedag! Jajamensan gott folk, jag blir lite äldre på måndag. Ser jag fram emot. Har kommit på att jag önskar mig en digitalkamera. Eller iaf pengar till en. Kanske lite sent nu men jag får köra på det till jul iaf.

Två dagar kvar till E kommer upp. Ska bli super underbart! Då ska vi ha julmys och bara gosa. Om han inte kan, om han jobbar för länge, kanske jag följer med tjejerna ut istället.. Vi får se. Beror på hur kontot ser ut :S Skrev ingen HIUDÖS igår men det kommer en senare idag. Jag blir inte så sugen på att läsa i den när jag sitter och läser i skolböckerna hela dagarna men man måste kämpa lite med den personliga utvecklingen också. Kanske går till sats sent ikväll och går lite bandet (vet inte hur många dagar jag sagt att jag ska göra det nu) men vi får se hur det blir? :)
Skriver mer senare. Ciao!


P.s. Kram tillbaka på syster! d.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback