Onsdagen börjar bra!

2008-12-17 @ 10:40:31

Humör: Helt okej
Gjort: Ätit frukost och gjort klart första grupparbetet med Eric och Amanda
Planer:  Träna, packa lite och städa
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: MTv och Britney
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att jag åker hem imorgon och har gjort klart grupparbetet
Sämsta:
 Att vi ska redovisa imorgon och jag vet inte om jag har gjort rätt
Väder: Ljusgrått
Dagens favoritsak: Sats-kortet
Vill ha: En mage som Brittan :P
Motto: Den sm väntar på något gott...
Dagens outfit: Än så länge.. Mjukisar




Manda och Eric har precis gått, vi har gjort färdigt första grupparbetet, känns super skönt. Nu är der bara morgondagens redovisning kvar. Det ska nog gå bra :) Jag har paradigmet och jag tror att jag har fattat allt rätt :P :S Nu är det bara lite kvar på säkerhetspolitiks grejen. Jag måste få till en bra avslutning med det är faktiskt svårt.. Får suga på den karamellen ett tag tror jag.

Ska på Pumpen halv fem idag, blev ju ingen träning igår. Tänkte jag skulle dit innan och köra lite rodd och övre rygg. Jag måste träna upp ryggen ordentligt för jag vill inte ha likadana ryggproblem som min stackars mor. Räcker att jag redan springer hos naprapaten för axlarna, tyvärr. Vaderna känns lite bättre idag. De är fortfarande stela men gör liksom inte ont, det är bra. Blir nog RyggRodd1 maskinen 10 * 3 set och sen 2000 meter rodd innan. Sen lite gåmaskin innan passet. Det betyder att jag måste vara där typ... 15.30 :) Jippi, bara 5 timmar kvar :P Ska ta med mig E på Pumpen på måndag, ska bli kul att gå dit ihop. Ser verkligen fram emot det jätte mycket!!

Nä, nu ska jag se vad jag kan hitta på till lunch idag. Blir til att trolla med knäna igen :D See ya, Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback