Onsdagens första :)

2008-12-10 @ 17:58:07

Humör: Sprudlande glad!
Gjort: Varit i skolan och gjort det mesta på första grupparbetet, fikat med Azra och Louise.
Planer:  Att gå till SATS! (för det har jag ju aldrig skrivit förur eller??!)
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: MixM
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: inget
Bästa: Att tjejerna var så underbara idag och att vi ska på mys-lucia på fredag! Jippi
Sämsta:
 Att jag saknar E super mycket och har massa skolarbete att göra!
Väder: Svart och kallt
Dagens favoritsak: Julgardinerna :)
Vill ha: Mer mat i kylskåpet!
Motto: Efter regn kommer solsken
Dagens outfit: Svarta jeans, grå långämad & E:s gråa tröja.

Hej på er :) Är faktiskt fortfarande pigg idag, har varit ute på lite roligheter, beror nog kanske på det. Gick upp sju imorse, för att vara på skolan kl åtta och sätta igång med gruppuppgiften om kalla kriget. Trodde att jag var typ klar när vi gick därifrån men efter vi pratat med Thomas är jag inte riktigt lika säker. :S Men det ska ju bara vara en sida? Det är lite intressant och skriva om KK ur sovjetisk synvikel. Vi är så amerikansk-tänkande i Sverige, utan att vi tänker på det. Haja, inte mer om det nu. Ska snart ta tag i regeringens utrikesdeklaration för i år :S Suck. Haja, det blir nog bra. Lite kvällsläsning. Blir lika tidigt imorgon typ. Ska ju på säkerhetskonferensen! Är faktiskt rätt taggad på livet och skolan idag. Känns bra som f*n faktiskt :D Jippi.

Va ute med Louise och Azra en sväng på stan och sen hemma hos Azra en snabbis. Jag ringer dig ikväll, tjejen, lycka till! :P Det var gött trevligt att få till lite tjejsnack. Ska nog med dem på luciamys på fredag om allt går för sig och sen var det lite firande av Kristine på lördag :) Så det blir nog bra hoppas vi :) Men de ska väl ut på Arena och det orkar jag inte. Jag har verkligen inte pengar. Haja, imorgon skulle Azra iaf komma hit en stund och prata lite om säkerhetsuppgiften som vi har.. Känns bra att få någon att diskutera den med för jag fattar typ inte :S Men, men.. :)

Ska bli lite kul att träna sen. Ska nog på Pumpen.. Tänkte vara där lite tidigare och köra lite extra "upper back" innan. Jag är ju så svag i ryggen och jag vill inte ha ryggproblem som morsan. Hon går hemma just nu och har jätte ont. Nej, det är inget för mig :P Kände mig inte alls taggad egentligen, det blir ju så när man inte varit där på länge. Har ju kanske varit där 2 ggr på 3 månader. Har ju varit konstant super förkyld ju :S Suck. Haja :) Nu är det bara näsan som rinner lite, men det gör den ju i och för sig på mig året runt. Jag har testen mig för alla möjliga allergier men aldrig hittar de ngt så jag får väl gå förkyld då, det är väl inte värre än så. Nja, det var ett tag sen som jag höll på att greja med det där. Jag kanske ska ta tag i näsan och magen någon gång snart kan ju inte gå och ha ont i magen och snora jämt och ständigt :P

Ska försöka få tag på jobbet också, kommer inte in på min sida längre.. Att det ska krångla så??! Haja.. Återkommer med HIUDÖS och lovar att bli bättre på dagens outfit igen. Har varit rätt så mycket soffpotatis det senaste :P

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback