Pust!

2008-12-12 @ 20:48:35

Humör: Helt slut!
Gjort: Jobbat och varit i krykan.
Planer:  Glo på Tv hela kvällen och ta ett par lussebullar och te:)
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Reklam på 3:an
Läser: Det jag skriver
Dricker: Vatten
Äter: Pasta Carbonara
Bästa: Jag älskar mitt jobb!
Sämsta:
 Att det är 6 dagar kvar tills jag får träffa E
Väder: Svart, vitt och kallt
Dagens favoritsak: TV:n
Vill ha: GODIS?!
Motto: Whatever??!
Dagens outfit: Arbetskläder, grå byxor, rutig skjorta

Hey på er, jag är heeelt slut. Har jobbat 9-18 idag. Jag älskar verkligen mitt jobb. Jobba på McD är så j*vla underskattat! Alla är snälla och glada. Service på hög nivå. Samarbete i mängder och träffa massor med folk får man! I LOVE IT!!! Sen sprang jag direkt till kyrkan för att se värmlands lucia och få lite julstämning. Och det var jätte fint men jag var så trött så jag tror inte att jag uppskattade lika mycket som jag skulle gjort annars. Nu ligger jag hemma i sängen och ser på Sing A Long, underbart program. Imorgon är det mitt favorit program från klockan 10 till 18! Underbart!!! Ska glo på MTV och kanske dra en sväng till gymmet. Vet dock inte om jag kommer dit för jag har sån himla träningsvärk kvar i låren, kan knappt gå. Sen ska väl Azra komma hit och vi skulle kolla lite på inlämningsuppgiften inför nästa vecka, om säkerhetspolitiken och sånt där.. Men vi får väl see..
Lovar att uppdatera med lite mysklädesbilder och annat kul under morgondagen. Dessutom är det stor fest imorgonkväll men jag vet inte om jag känner för det.. Vi får se, som sagt, uppdatering imorgon :)

Förresten, vad tycker ni om julkulorna nu då? I menyn, visst är de gulliga!

Hör av mig imorgon! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback