The Hills all day long

2008-12-13 @ 12:17:04

Humör: Mys, men lite ledsen eftersom E inte är här
Gjort: Ätit frukost.
Planer:  Glo på Tv hela dagen! Kanske plugga lite. Elle ja, jag måste plugga. Kanske en promenad också.
Ser på: Skärmen och MTv
Lyssnar på: Reklam på MTv
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: inget
Bästa: Jag älskar mitt jobb! och jag ska jobba imorgon med!
Sämsta:
 Att E inte är här i sängen med mig
Väder: Soligt och vitt
Dagens favoritsak: Sängen
Vill ha: E
Motto: Jag gör som jag vill.
Dagens outfit: Nattlinne :P

Nepp, det blir inget party ikväll. Jag känner inte för det. Har väl egentligen inte pengar heller och jag ska jobba imorgon. Jag ska bara ha mysdag idag. Kanske handla mat för mina sista kronor, det är rätt tomt i kylen (precis som vanligt). Funderar på att gå till SATS men jag tar nog bara en promenad istället.. Nu börjar det på TV:n igen. Hör av mig senare. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback