Tisdag idag! :)

2008-12-16 @ 11:51:45

Humör: Happy-Face :D
Gjort: Pluggat och ätit lite 
Planer:  Träna och kanske plugga lite mer, gå en sväng på stan :)
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Mig själv knapra på morötter
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Morötter
Bästa: Att jag lagade världens goaste köttfärsomelett igår! Yummie!
Sämsta:
 Att kylskåpet är tomt och jag vet inte vad jag ska göra till kvällsmat
Väder: Ljusgrått
Dagens favoritsak: Mobilen, fick ett underbart sms av E imorse som jag redan läst 100 ggr typ :P
Vill ha: Motivation
Motto: Lalalalallalala, allting löser sig! :)
Dagens outfit: Svarta jeans och brun T-shirt :)


Nähe, nu ska jag dra till stan hörrni, publicerar eventuella inköp sen.. (Om det inte är julklappar då :P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback