Tisdag igen!

2008-12-02 @ 17:23:30

Humör: Lite förvirrad
Gjort: Ätit, varit i skolan.
Planer:  Plugga lite, sakna Em och Fny.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Crash and Burn, med Savage Garden
Läser: Det jag skriver
Dricker: Te
Äter: Kiwi
Bästa: Att Em ringde och jag älskar henne
Sämsta:
 Att ngn gjorde med ledsen igår
Väder: Mörkt och blött men lite vitt
Dagens favoritsak: Mobiltelefonen
Vill ha: ********
Motto: Bara du kan förändra ditt liv.
Dagens outfit: Svarta jeans från syster, scarf från Köln Tyskland, skjorta från HM och skor från Din Sko :)



Dagen har varit sådär.. Full fart i skolan. Finns hur mycket som helst att göra.. Om jag bara orkat? Jag behöver E just nu men han jobbade till 21.30 igår och det blir säkert lika länge idag :( Suck.. Men stickandet gick bra igår iaf. Det var det enda jag gjorde typ, kolla:


Nya boken till kursen har kommit också, är inte jätte sugen på den faktiskt, får jag väl säga :P Men, men.. Check it out:

Allt på engelska. Internationell politik och globalisering. Är det detta jag vill göra? Ibland börjar jag undra? Hade varit sjuk om man hade haft någon objektiv att prata med...

Snart kommer nästa kapitel i Hetsa Inte Upp Dig Över Småsaker. Kapitlet heter "Akta dig för akutfilen". :) Dagens visa ord!

Kommentarer

Postat av: MrsBlue

du har blivit listad på min blogg, kika gärna in!! Hyllar dig



www.martyshome.blogg.se

ps är halsduken till mig ;)??

MrsBlue


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback