Tisdagens :)

2008-12-30 @ 12:49:03

Humör: Trött
Gjort: Ätit frukost och läst lite
Planer: Åka till Thn
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att E är min
Sämsta:
 Att pluggandet går dåligt
Väder: Okej
Dagens favoritsak: Bilen
Vill ha: Energi
Motto: "When I find myself in times of trouble..."
Dagens outfit: Svarta T-shirt och grå mjukisar

Jaaa, än så länge har det inte hänt så mycket idag. E har varit en sväng på MusikBörsen men annars är det lugnt. Vi ska snart åka och handla lite för idag blir det hemmagjord "McD". På tal om dem så ringde de imorse men jag hittade inte energi nog att svara. Känner mig som en dålig anställd men jag har faktiskt sagt till chefen att jag är hemma nu så de borde inte ringa stup i kvarten. Jaja, ska bort till mammas jobb i eftermiddag och se om vi kan hitta hennes quicktionary. Trodde inte att de skulle vara så dyra men jag har liksom inte två tusen över, ringde mamsen som jag vet har haft en för ett tag sen. Vi ska se om vi möjligtvis kan leta fram den. Nu kommer nog E så vi hörs senare. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback