Girls just wanna have fuuunn!

2008-07-09 @ 19:33:35

Precis! Har just kommit hem från en fika med Marcus. Stackarn har fått ett virus och är förlamad i halva ansiktet. Men fikan var trevlig! :) Många najsa sneda leende fick jag :P Snart ska jag med småstadstjejerna till pråmen och ta en drink i solen! MUMS... Ska bli lite trevligt "catch-up-snack". Stog och pratade med dem i bra stund i solen på stan förut och ångrade stort att jag tagit jeans på mig imorse. Men leopardskorna gör mig alltid på bra humör, trots att jag får "miner" skoskav av dem :) Ska lägga upp en bild på snyggingarna någon dag!

Sen har jag betalat första hyran för lägenheten i storstan, så usch, nu har jag inga pengar kvar :/
Fast vi ska ut och fira Fanny nästa torsdag på krogen. På tal om den sötnosen har jag hittat bästa födelsedagspresenten till henne - synd att jag inte kan berätta vad det är här men jag säger bara det honey - du kommer att älska de! :D

PÅ TAL OM ATT ÄLSKA haha. Var det någon som såg Allsång på Skansen igår? De där två brudarna, från Åkes flickor, fan va underbara!!! HAHAHA. De gjorde min dag! Girls just wanna have fun!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback