Short-short!

2008-07-10 @ 18:44:38

Idag var solen framme och det blev short-short med vita legging och vit t-shirt. Urchic!

Imorron ska jag och Fny gå på bio! Ser jag fram emot massor. Jag bara dyrkar skorna som Carrie har i bröllopsscenen.
Jag vill också gifta mig i sådana skor. Förlovningsringen sitter ju på sin plats - det är bara skorna som saknas! ;)
Jag måste köpa nya skor och överdelar. Liksom tunna långärmade. Men undra hur stor idé det är? Snart kommer hösten och då måste jag ändå ha de vanliga vita t-shirtarna till de goa tjocka bruna, gråa och mörkgröna koftorna.
Jag gillar egentligen hösten väldigt mycket. Nästan mer än sommaren faktiskt. vintern är värst. Det är så jobbigt att hitta snygg och funktionella kläder på vinter.

Nu sitter jag i soffan med min as konstiga pojkvän som sjunger om apor som inte kan rapa?! MOGET VA? Inte direkt.
Bredvid honom sitter hans kompis - långt hår, blå ögd och har telefonnummer: 07........ :D
Dom spelar tv-spel och tar ingen notis till en annan som sitter här och svälter! Jag kommer dö innan Henrik har vunnit mycket stort! Fast Han leder ju inte... än. Han hälsar att storleken inte har någon betydelse. ;)

Känner mig gött trött och ska snart ta bilen för att ENSAM åka och handla upp alla Hans pengar. På kläder och smink! Nä, jag bara skoja. Men fan va kul det hade varit, att se hans min menar jag! Älskling du får nudlar resten av månaden för jag hitta ett par underbara skor! :P

Haja, darling. Verkar som att vi inte kommer ses speciellt mycket i helgen heller. Synd, synd. Saknar dig jätte mycket. Hoppas tv-spelet går åt helvette!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback