Updatering :)

2008-07-20 @ 13:27:59

Usch vad jag är dålig på att updatera er på vad som händer men här kommer lite info iaf :)

Han är världens underbaraste och befinner sig i tvättstugan för tillfället. Också har han diskat och lagat mat. Duktigaste killen! Jag får ju dåligt samvete - men usch jag är så lat.

Jobbet tar hårt på krafterna. All heder åt morsan och A som orkar göra detta dag ut och dag in år efter år. Jag har iallafall gjort det första fyra veckor. Half way there! :)

I helgen har det varit Fallens men jag har knappt varit där. Jag har träffat grabbarna lite och i torsdags var jag på Lipz med flickorna mina! Fast jag var så trött så vi drog hyfsat tidigt... :) I fredags var jag på middag hos hand föräldrar. Konfemationsfirande. Hela tjocka släkten var ju där och så kom jag inklampande mitt i förrätten. :S Smidigt...

Snart är det dags för flytt men det verkar som att jag inte blir ensam. Filip, Matte, Libbe, Josse, Emelie.. Verkar som att alla ska dit :) Men dom ska ju bo ihop, frågan är hur mycket plugg det blir då? :P Nä, det ska bli skönt att bo själv då, slippa bråka om vem som ska diska och såå...

Nu kom Han upp igen.. så vi ses senare! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback