Alex "lilla lista"...

2008-11-25 @ 15:29:03

... skall nu få några svar från mig med :)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Fem, en till min lgh, två till Es lgh, en till mammas hus och en till cyckeln
Vilken svordom använder du mest? Jävlar tror jag
Äger du en Ipod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Olika varje morgon. oftast 8.
Hur många resväskor äger du? Ingen, jag lånar en av mamma.
Använder du flip flops även när det är kallt ute? Nej, bara när det är sommar
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica :)
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Vara med på bilden tror jag. Till mitt eget stora förtret.
Vilken var den senaste filmen du såg? Kung Fu Panda :) Super bra. Gör mig sååå glad.
Har någon av dina vänner barn? Ja, Micke har en jätte söt son.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa? Nja, jag skulle nog resa iväg.
Har någon någonsin kallat dig lat? Många ggr!!!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen anning. Lyssnar sällan.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Ingen mjölkmänniska.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej.
När var senast någon stötte på dig? Jag vet inte. Det var nog ett tag sen.... Ringen syns tydligt :)
Vad åt du till middag? Soppa med pasta i.
Använder du huvtröjor? Ja, alledeles för ofta.
Kan du vissla? Dåligt.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? tror inte det.
Vem var den senaste som ringde dig? Underbara Aex :D
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Sagoslottet
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Absolut.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? Olika.
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid, Aladin var en favorit.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? Medium.
Hur många syskon har du? Tre eller fem, eller inget. Beror på hur man räknar.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nja, det tycker jag väl inte.
Vilken film kan du alla replikerna till? The Rock
Äger du några band-t-shirts? Nej, hade en med Five när jag var mindre.
När flög du senast? Turkiet, för ett år sen.
Hur många stolar står runt ditt köksbord? Tre.
Läser du för skojs skull? Ja, tänkte se om jag kunde få tag på The lost art of keeping secrets!
Pratar du några andra språk? Tyska, Spanska, engelska och lite isländska. Kvaliten ska vi dock inte prata om.
Diskar du din egen disk? Illa tvungen.
Har du gråtit offentligt? För många gånger. Blir fyllekänslig.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Älskar att lära mig nya saker.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Ja, piercing i naveln. Har haft näsan med
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja.
Kan du kasta macka? Nej men jag vill!
Har du någonsin varit på Jamaica? Tyvärr inte.
Vem har du med på BIO? kompisar
Vem är din favoritlärare? Håkan från högstadiet.
Vad har du för väder? Mörkt och minusgrader
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Jadå.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Idrott.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humoristisk.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv? Jag tror det. Ngn som är väldigt duktig på ngt.
När sov du senast på golvet? Var ett tag sedan.
Vilken är din favoritdrink? Sex on the beach är god, kommer aldrig riktigt ifrån den.
Gillar du din boendesituation? Kanske ngt flängig.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst så många som möjligt.
Äter du frukost dagligen? Jajamensan, frukost är bland det goaste som finns!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Olika, ibland är de hysteriska, ibland är de lååångsamma.
Vilken är din favoritfrukt? Clementin tror jag, men jag gillar alla frukter. Vilket påminner mig om att jag MÅSTE handla.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nja, sådär. Bryr mig inte så mycket om kalorier men har lite koll på sockerhalt m.m.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 19, tyvärr.
Tror du på liv på andra planeter? Nja.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jag vet inte. Mamma eller E tror jag.
Tror du att gud är en man eller kvinna? Varken eller.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta? Motsatta oftast men skulle vilja ändra på det.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen anning. Pappa fick bestämma.
Gillar du senap? Njeee..
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt? Det är så synd om mig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet.
Sover du på sida, mage eller rygg? Sida eller mage.
Har du någonsin köpt något från ebay? Nej.
Tycker du om att krama folk? Det är myspys.
Skulle du säga att du är trendig? Jag är mer trendig än otrendig.
Äger du en digitalkamera? Tyvärr inte, önskar mig i julklapp!
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Tyckt det var jobbigt.
Vilken är din favoritkaraktär i star wars? Leia antar jag
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det? Ja om man inte får en bra anledning.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Många. P.s. Saknar dig! är en av de.
Tycker du att du är attraktiv? Eh? Jo, kanske? Hoppas det :)
Vad är du allergisk mot? Något??!?
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nehh.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat? Daniel antar jag.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Du ska låna min The lost art of keeping secrets efter att jag har fått tillbaka den! Känns som om det är ett av mina mål i livet, få så många som möjligt att upptäcka den boken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback