Another thursday...

2008-11-13 @ 17:18:02

Har varit i skolan idag. Ännu en underbar föreläsning med Anders. :S Kändes ju inte direkt viktig eftersom vi bara gick igenom sånt vi redan lärt oss från både Arne och Thomas, men, men.. Är hemma nu. Har ätit lite risgrynsgröt och tjyvstartat julen. Finns massa mysigt julpynt ute i affärerna nu som jag ska pynta lägenheten med när jag fått pengar igen och första advent närmar sig. Jag har faktiskt lyckats fixa flera julklappar redan, bra de för pengarna är snart slut och jag hade inte kunnat köpa alla nästa månad. Men jag fyller ju snart år :) Önskar mig Uggs, faktiskt, och nya fräscha roliga träningstoppar, och pengar till ett par nya Replayjeans (jag saknar mina gamla såå). Jag gillar julen men jag gillar inte när det är så fuktigt, kallt och rått ute som det var idag. Det får gärna vara snö, kallt och SOL. Klassen funderar på att åka på skidresa eller färje-resa men jag funderar på att spara pengarna och dra på solsemester till sommarn, kanske med Alex, kanske med Emma eller Fny, kanske med E. Måste kanske börja göra mig iordning snart, ska ju till Johanna ikväll. Ska bli mysigt med en liten födelsedagsmiddag. Ska ut på Arena sen efteråt, det vet jag inte om jag är så suger på men man kan ju skaka rumpan en timma eller nått och sen gå hem, fördelen med gratis inträde :D

E kommer imorron. Kan inte längta mindre. Det gör ont i hjärtat men jag hoppas att han haft det bra på Ullared idag :P Duktig kille till å hjälpa mammsen. :) Sen kanske han också skulle ut. Lipz. Känns sådär efter i lördags :S men, men...

Kommentarer

Postat av: MrsBlue

hej tjejen...kanske kan du få lite julpynt av oss...har mängder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback