Crazy!

2008-11-20 @ 11:27:53

Igår pratade jag nog i telefon i 6 timmar :S Två med E, tre med Em och en med M. Jag har verkligen gjort ALLT för att detts ska lösa sig så nu skärper ni er grabbar, jag orkar inte med lågstadienivå längre.. Nu tar vi tag i oss själva?! Annars kommer jag att få cancer i hjärnen alldeles i onödan :) Jag och Em lade på typ halv tre inatt. Hon är så söt.
Fan vilken mobilräkning som kommer komma :S Suck.. Men det var det värt.. Tror jag :P

Är super förkyld och har typ tappat rösten men hemtentan är typ klar så jag är nöjd som fan!! Ska bara be mamsen och Alex att läsa igenom den och komma med lite kreativa och konstruktiva tankar! Alex - min fråga tre är lite kort, du får gärna komma med lite förslag så jag kanske får typ en halv sida till :) Ska åka hem vid fyra tiden och känns jätte skönt. Innan dess måste jag dock till skolan en snabbis med bussen, diska, äta och packa klart.. Om jag tar mig ifrån datorn ;P
Är typ klar med julklapparna också :D Känns jätte bra fast jag ligger BACK på kontot. Men hey, nu är det bara 5 dagar kvar till pengar :S

Nu börjar mitt nya mission. Jag ska börja lägga ut bilder på "dagens outfit" här på bloggen. Jag är så trött på att jag klär mig som en soffpotatis, på att jag ser mig som en soffpotatis, att alla andra ser mig som en soffpotatis. Så nu blir det upp till bevis. Första "dagens outfit" kommer nedan:
 
 

Jag vet att jag ska försöka ta lite mer proffsiga bilder där inte mobilen syns med hey, jag är nybörjare och det var dessa bilder som blev bäst. Alltså, oufit:en består av svarts byxor från Lindex, glittrigt grått linne från VM?, vit skjorta från HM, skärp från Gina?, basker från farmor och stövlar från DinSko. Sexigt :D
Hörs senare. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback