:)

2008-11-27 @ 19:58:21

Nu är jag glad. Nu har jag fått tillbaka mina saker, mina krämer och plattången. Allt känns mycket bättre. Nu ska jag tvätta ansiktet ordentligt så att de sju hemska finnarna jag fått under tiden försvinner så fort som möjligt.  Ska till Manda snart men jag vill gärna se mitt favvoprogram innan :P "Du är vad du äter". Jag fattar att jag kanske inte får så mycket nya kompisar här uppe med en gång när jag prioriterar tv:n framför klasskompisarna men jag ska ju ändå inte dricka eller med ut, är fortfarande lite förkyld och jag vill bli frisk så jag kan börja träna igen..
Här kommer kvällens outfit iaf:



Poloklänning från Gina (håller mig borta från krogen ikväll med, är alldeles för varm för att gå ut med), strumpbyxor och stövlar från DinSko.

Jag är sååå himla sötsugen. Kroppen skriker efter socker och snart äter jag sylt med sked trots att jag är mätt. Jag hatar det här. Det är det här som får mig springa bort till ICA och köpa godis, kakor, chips med dip, läsk eller någonting annat som jag försöker hålla mig borta från. Ska bli skönt när "Du är vad du äter" börjar, då brukar suget försvinna.. :P

Kanske hör av mig igen efter Manda, annars får ni höra mer om kvällen och morgondagens outfit imorgon!
Ska börja läsa ett kapitel ur min favoritbok varje dag och jag ska berätta alla smarta tankar för er, den heter "hetsa inte upp dig för småsaker" och är den bästa bok jag någonsin fått! Börjar läsa imorgon, don't miss that!! :)

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback