Jag...

2008-11-25 @ 15:46:33

saknar:
- E min älskling
- EmPem som hjälper mig förstå livet
- Fny som alltid finns där, lyssnar och får mig att skratta
Mina små älsklingar är spridda över en stor area och det känns lite tungt. Sällan ngn ringer bara för att träffas. Jag är inte så bra på det jag heller. Tror att det är en del av samhällsutecklingen. Det här med Facebook och MSN m.m. Man umgås via datorn istället för att ses men jag tycker att det är tråkigt. Jag vill träffas. Filip ringer och det är kul att träffa honom. Han försöker verkligen och även om det inte alltid verkar så, så uppskattar jag det jätte mkt!
- god mat
- att ha pengar över
- min systerdotter och att få träffa mina syskon ordentligt

längtar till:
- jul
- jag får träffa E, Em och Fny igen
- min födelsedag
- Em:s inflyttningsfest :)
- jag förhoppningsvis fått fler kompisar i klassen att umgås med. Jag vet att det kan ta tid. Em, Fny och jag började inte umgås förrän efter 1,5 år på gymnasiet.
- min överaskning till E kommer
- advent

Kommentarer

Postat av: MrsBlue

hej tjejen du kommer till Linkan i helgen eller? då kan du plocka upp lite julstuff på lån om du vill?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback