Klockan är mycket men jag kan inte sova...

2008-11-17 @ 00:40:58

Har suttit och spanat in lite mer välkända bloggar (som Blondinbella, Ebbas och härliga män's söderlund) för att fundera på varför deras bloggar är så lästa? De har mycket bilder märkte jag, så det kanske man ska börja med. När jag helt plötsligt fick en läsare som jag inte kände steg det mig helt åt huvudet. Dessutom tror jag att jag måste bli bättre på att uppdatera VARJE dag. Jag är lite av en periodare när det gäller bloggande. Men jag kan delge lite shoppingtankar när jag ändå är igång. Jag vill ha Uggs! Jag vill ha en knallröd klänning till julafton och jag vill ha nya ansiktskrämer från the Body Shop till mitt ansikte.
     

Dessa 3 skulle göra mig så lycklig!! Men eftersom pengarna just nu ligger på minus sidan (är man student så är man) så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skorna kostar minst men de behöver jag minst också, så de hoppar jag nog över. Klänningen köper jag efter den 25:e och krämerna köper jag för mina sparpengar tror jag. "My face is worthy a special treatment." Ursäkta stavning och meningsuppbyggnad, det var alldeles för länge sedan jag använde mig av det engelska språket :P Haja, skall väl försöka sova nu :) Imorron börjar mitt nya liv, statusuppdatering imorron kväll :)

ciao 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback