Kom precis hem...

2008-11-05 @ 07:07:22

... efter att ha suttit på valvaka hos veronica med några klasskompisar. Tanken var ju inte direkt att det skulle bli så, är ju inte så intresserad på det sättet. Varför sitta uppe en hel natt när jag inte på något sätt kan eller har kunnat påverka resultatet, då kan jag ju lika gärna vänta tills imorron med att se vem som vann, men jag drogs med i stämningen och satt uppe tills 20 över sex då Obama var klar med sitt första "president-tal". Även om jag inte var så insatt tycker jag nog att det är bra att Obama vann. Jag vill se "changes" i landet därborta men jag vet inte hur jag kommer att reagera på hans förändringar eftersom jag inte läst hans program. Men lycka till säger jag, jag tror att ni valde rätt (veta gör vi inte än på ett par år).

Borta bra med hemma bäst, go natt på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback