Kvällsord

2008-11-28 @ 22:26:02

Hej på er. Hoppas allt är bra. Själv sitter jag och tittar på Pirats och myser hemma. Hostat lite lätt. Blir kanske inte så många inlägg under helgen iaf. Ska försöka med iaf ett per dag. Har förbrukat mina GB på det trådlösa internetet, har varit dålig på att stänga av det och datorn ordentligt så fram till måndag kommer jag ha JÄTTE LÅNGSAMT internet tyvärr, men på måndag blir det massa roliga inslag igen. Eftersom det tar extra lång tid att ladda upp bilder så får dagens outfit vänta lite men jag fortsätter som vanligt med dagens lista och kapitel i HIUDÖS.

Var och handlade förut om inköpen blev: Sej, tonfisk, avokado, keso, knäckebröd, fullkornsbröd, tomater, sparris, bananer, mjölk, ägg, riskakor och soya. Låter som ett bra köp va? Mest nyttiga saker. Tänkte ta mig en liten promenad under helgen. Vill komma igång med träningen så fort som möjligt men vill heller inte träna förkyld, det kan vara riktigt farligt. Man kan få hjärtmuskelinflammation om det vill sig riktigt illa, och då får man inte anstränga kroppen på flera månader. Nä, nu ska jag krypa ner under täcket. Hörs imorgon, ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback