Lätt uppdatering...

2008-11-17 @ 15:33:12

Det var is på älven när jag cyklade till gymmet imorse, och solen sken. Verkade som att någon hade läst vad jag skrev igår? :) Va på gymmet en timma och lyfte lite "skrot" för att sedan gå hem, äta, duscha och cykla till skolan. I skolan hämtade jag förra tentan, hämtade men har inte läst, burkar aldrig orka göra det. Sen fick vi hemtentan idag som jag trodde skulle gå fort och lätt men icke. Den är fruktansvärd och jag har inte ens börjat och ska lämna tillbaka böckerna till biblioteket på torsdag. Det är bara att ta sig själv i kragen! Ska sitta hela dagen med Alex imorron och förhoppningsvis få kanske två frågor gjorda? Ikväll blir det putsning av läsningen och allmänt upplägg. Skönt att klockan bara är 15.30 och jag har redan avverkat dagens motion :D Bokade om biljetten hem för tredje gången, måste åka redan på måndag för jag ska jobba tisdag. Hoppas att man kan maila in tentan eller så kanske jag kan skriva ut den och ge den till Alex på morgonen innan jag går till jobbet så hon kan lämna den. Men prio ett är att börja :)

Saknar E så jag tror jag dör. Han var underbar i telefonen igår, så mysig. Fick mail av Fny också, kul att höra från henne! Hon är super duktig och kommer snart hem, JIPPI!

Nääe, ska ta tag i mig själv nu. Hörs ikväll. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback