Måndagkväll...

2008-11-17 @ 22:50:05

Sitter vid datorn lite, pratar med sötnosen på telefon. Laddar inför imorgonbitti som blir cykel+coreboll 1 h med start 07.30.. Ser inte fram emot sådär jätte mycket men det ska väl bli skönt att få röra sig lite och komma upp i tid. :) Det är liksom två separata pass som är kombinerade på något vänster men jag hoppas att det ska gå bra att komma in på båda utan att behöva slåss om biljetterna, hur många vill egentligen träna en tisdagmorgon? Ni tycker säkert att jag är galen som går upp så tidigt när jag inte ens behöver men när man gått upp mellan 10-12 i fyra månader nu börjar man trötta på att varje dag ser likadan ut. Måndag som lördag. Jag har inte ens koll på vilken dag det är längre, alla dar ter sig likadant. Det är som när man är sjuk. Ett par dagar är det mysigt att ligga i sängen och bara mysa men snart blir man uttråkad och börjar nästan klättra på väggarna. Så det är det jag ska göra imorgon bitti, klättra på väggarna.

Ikväll har varit en kväll i telefon. Pratade en timma med mamma, och sen flera gånger med E. Han är så underbar och super mysig. M vill bara förstöra för oss men jag tror bara att han gör oss starkare, vi klarar allt tillsammans baby.
Fick se att jag jobbar lördagen som jag skulle till EmPem också. J**la skit också. Vilket betyder att E får komma hit och sen åker vi tillsammans, vilket betyder typ 1000 spänn i bensin på EN helg. :S Suck. Men jag vill ju verkligen åka dit och träffa henne... Och det är bara ett kort-pass så jag tjänar ju liksom inte på det heller, men jag vågar inte rikigt byta. Är ju bara 4:e gången jag jobbar och jag känner ju knappt någon som jag kan byta till. Jag skulle kunna skriva till chefen att jag inte kan och att hon får ta in en annan men då kanske jag ALDRIG hamnar på schemat igen :S :( Jag ska försöka prata med chefen om jultiderna. Alltså tanken är ju att jag ska vara hemma hela tiden mellan 18 dec och 7 jan men om hon vill att jag ska jobba däremellan så kanske hon kan fixa ett par dagar i sträck så att det lönar sig att åka upp.

Väntar på E ska ringa igen och säga god natt. Tanken är att jag skulle sovit för länge sen men jag somnade med boken förut så jag är inte trött överhuvudtaget.. så bra går de med min plan.. men, men.. får försöka imorgon igen. Ska ju upp 7 imorron för första gången sen början av augusti.

hörs imorron. ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback