Nere...

2008-11-12 @ 01:31:00

Det är inte mycket som är bra just nu. Fick vara hemma hos Alex en stund och kurera mig, och det var mysigt. Fick spela lite kort med klasskompisarna och tänka på annat lite. Gick till SATS för första gången på en månad eller nått, och det var fruktansvärt. Just nu är jag trött och vill bara vara ensam, i min säng, i ett rum med bara låga ljud, ensam. Så jag gjorde precis tvärtom och gick till gymmet. Orkade dock bara med ett bodybalance-pass idag. Vovven är hemma nu och trots att det inte slutade som jag hade hoppats så var du mysigt så länge det varade. No hard feelings. Insåg dock att en vovve kanske inte var så bra just nu, måste vara rätt så flexibel med skola och jobb även om det inte tar speciellt mycket tid. Erik komme rupp i helgen. Ska bli JÄTTE skönt. Saknar honom som F*N verkligen!!! Vill bara gosa ihop mig hos honom och sova bort allting jobbigt på hand arm. Snart så. Han kommer vid lunch på fredag! :) På torsdagkväll är det tjejmiddag hos Johanna, ska bli mysigt.. Alex ska med :) Ser jag fram emot. Imorron ska jag till pressbyrån och hämta ut paketet och sen måste jag läsa en del. Kanske orkar en sväng till gymmet, kanske inte.. Får se.

Nu är ni lite uppdaterade iaf. Skriver mer imorron, go natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback