Nothing fashionable about...

2008-11-12 @ 18:20:28

...Euroshoppers konservravioli och den var inte ens god, man jag orkade inte. Pump-passet var hejdlöst och hela kroppen skakade när jag gick därifrån. Men hey, jag klarade andra tentan med! Duktiga jag! :) Fick inte VG som sist gång men jag slipper göra omtenta dagen efter min födelsedag! (Och då kanske jag/vi kan åka till Emma på inflyttningsfesten också)

VA på stan och hämtade ut paketet på Pressbyrån, än så länge har jag inte betalat någon för det.. Känns jätte konsigt men jag klagar inte.. Men köpte jag nytt batteri till brandvarnaren men den fortsatte att tjuta trots ett batteri för 100 spänn.. Pappa sa att jag skulle gå tillbaka med batteriet, jag vet inte om jag orkar men jag vill ju inte betala mer för att få den att funka...  :S Och man vill ju ha en fungerande brandvarnare!!!

Ska hem till Johannan imorron.. måste köpa ngt till henne först.. Födelsedagsmiddag. Erik kommer på fredag.. blir mys och fest helg :) Sen åker jag hem nästa vecka och ska klippa mig den 24:e :D Ska nog till Alex ikväll igen så jag får sluta nu och kasta mig in i duschen... :)

Kommentarer

Postat av: MrsBlue

Syster, du är utmanad till en 7kampare på min blogg



http://martyshome.blogg.se/2008/november/alla-goda-ting-ar7.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback