Ny design

2008-11-25 @ 21:44:58

Vad tycker ni? Tog lite tid att hålla på och greja med alla de där HTML-koderna men tillslut blev det bra, eller vad tycker ni?

En dag framför tv:n och datorn. Kommer aldrig kunna somna. Skall be E fixa ner avsnitten från the Hills och how to look good naked, så jag fåt någonting att titta på. Imorgon skall jag upp till skolan. Första föreläsningen på sista delkursen inom Stats, så det känns bra. Alex var snäll och lämnade in min hemtenta idag och sen var jag faktiskt och handlande lite förut. Gjorde lite mannagrynsgröt förut och det var jätte gott!!! Tjuvstarta julen lite. Vill faktiskt julpynt lgh:en. Behöver lite ljusstakar, kanske julgardiner och röda dukar? Vi får se vad syster kan bidra med först för ekonomin är inte rolig, även om det är den 25:e. Jag betalade hyran idag, så där försvann över hälften av pengarna. Sen köpte jag en lite födelsedagspresent till E som jag hoppas blir fin och att han kommer tycker mycket om! Sen handlade jag mat, som sagt, för 300.. Och jag har knappt ngn middagsmat här hemma iaf.. Köpte mannagryn, havregryn, mjölk, yoghurt, tranbärsdricka, schampoo/balsam, clementiner, kiwi, vindruvor, kycklingpytt, fiskgratäng och luckta gott till badrummet. :)

Nu väntar jag på att E ska ringa.. Han ringde upp förut men mobilen dog och jag tror den måste ladda lite innan han kan ringa upp igen. Idag har jag spanat in bloggar och upptäckt att de 2 mest lästa bloggarna i Sverige tillhör två bortskämda skitungar. Måste dock säga att jag tycker Blondinbellas är bättre än Kenzas.. Fast vem vill läsa om gymnasieungdomar och deras små överklass problem? Hela Sverige tydligen. Hade det inte varit mer intressant och läsa om någon ung VUXEN med riktiga åsikter. Typ politiska eller på något sätt sticker ut hakan. Jag vet inte? Kanske är jag bara avundsjuk för att de har pengar i överflöd som de kan spendera på sig själva och därför vara skitsnygga, vad vet jag?
Nej, det är inte helt fel att vara jag heller. Jag har underbara kompisar, världens bästa pojkvän, bra betyg och mysig familj.

Jag älskar julen ibland.. Nu när schemat för julafton är klart och de flesta verkar nöjda och de flesta julklapparna är klara känns allting mycket bättre och man kan njuta av stämningen.. :) Imorgon skall jag och Alex kolla i affärerna och dricka lite te tror jag.. det ska bli super mysigt.. På torsdag kommer mamma hit och jag kanske måste städa lite först.. Men det är klart att det också ska göras ibland.. :/

Nej, nu får det vara bra för idag. Ni får morgondagens outfit imorgonbitti :) hörs. Ciao

Kommentarer

Postat av: MrsBlue

fint du fått till de. du är duktig du!



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback