Paus i tentaskrivandet

2008-11-19 @ 13:42:51

Nu har jag ätit lite mat, facebook:at lite och skriver lite här.. Har suttit med hemtentan i tre timmar idag redan :) Börjar bli ganska nöjd och förvånad över hur mycket man kan hinna på en dag. Har gått upp 8.30 de senaste dagarna och inte sovit nått under dagen. Somnade faktiskt 23.30 cirka igår. :) Duktigt va? Känner mig lite piggare nu när jag fått tillbaka dygnsrytmen men har också fått tillbaka förkylningen, E smittade mig igen. Jag smittade honom, blev frisk och han smittar mig.. Sjysst va? :P Så nu när jag inne och skriver och dricker te. Försöker att hålla mig borta från internet och tv. Bara jag och mina böcker och anteckninga och Word. Underbara tider!

Imorron åker jag hem vid 16 tiden. Ska bli mys att träffa E igen och familjen, ser fram emot massa. Spelade lite poker med Soting, Ludde, Veronica och Alex igår. Marcus kom sen också. Det var trevligt :) fick lite annat att tänka på än bara tentan.

Nästa helg verkar det inte hända någonting och det finns inte ens jobbtider, och helgen efter det, DÅ HÄNDER ALLT. Hagmar kommer upp. E kommer upp. Jag ska jobba. Och vi ska till Em i LNKP på inflyttningsfest. PÅ EN HELG! Suck. Haja. Jag har iallafall kompisar :P

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback