Pigg, mycket skratt och lite tårar...

2008-11-05 @ 21:53:50

Klockan börjar bli mycket igen. Jag sov ju rätt så länge så jag har inte varit vaken mer än 9,5 timma men känns ändå som att sängen börjar locka lite. Annars har jag varit överaskande pigg under dagen, till skillnad från till exempel Eric. Han har huvudet uppe bland molnen just nu och det är väl gulligt men man känner sig lite som femte hjulet under vagnen. Så det var väl sådär att vara där hela dagen och försöka plugga medan han bara sprang runt rastlöst och kollade på mobilen stup i kvarten. I övrigt har telefonen gått varm idag: Mamma, Syrran, Filip och E har ringt. Blir ingen fika med Filip imorron men Libbe ville ha med mig på lite fest och skaka rumpan imorron, kanske skulle vara lite kul så man slipper sitta själv hemma. Syrran ringde och sa att bara Pershi och vovven kommer på lördag eftersom det blir lite jobbigt med lillan i bilen och så, helt förståeligt men tråkigt. Längtar tills vovven kommer! :)

Väntar på att E ska ringa igen, jag behöver honom nu. 

Fny - tabletterna går att köpa på Life-affärer.

Varför finns det inget på tv på onsdagkvällar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback