Schemat

2008-11-02 @ 19:19:08

Så hur ser veckan ut? Ungefär såhär...

Mån - Föreläsning 10-12. Kanske ska cykla till skolan? Det tar i och för sig 30-40 minuter och förkylningen har inte riktigt släppt. Har inte ont i halsen längre, men näsan har börjat rinna lite och kroppen känns lite mör. Blir ingen träning förrän tidigast onsdags. Överansträngde knän och benhinnor också efter min lilla tripp fram och tillbaka till Rumpan Bar. :/ Så måndagen blir skola och vila. Har lite kvar att läsa innan jag kan hämta de andra böckerna på biblioteket på tisdag eller onsdag.

Tis - Vet inte riktigt. Halva klassen har omtenta men inte jag!! :) Jippi. Jag ska väl ta det lugnt. Borde väl åka till biblioteket och hämta/läsa böckerna men jag vet inte om jag orkar. Det är ju grupparbete och så då, Eric ska ju göra omtenta men jag och Alex tänkte att vi kunda fortsätta lite hemma hos henne, med lite te och höga skratt! :)

Ons - Kanske träning? Beror på hur kroppen känns. Hur som helst är det föreläsning mellan 10 och 12. Nya föreläsaren suger vilket kommer göra hemtentan så mycket svårare! Det är tur att det är hemtenta iaf så man kan använda böckerna för jag hade aldrig klarat en salstenta med den här föreläsaren?!?  Om jag tränar blir det Box, har verkligen saknat det. Har inte varit där på 2 veckor, tre om jag inte kan gå på onsdag.

Tors - Plugga? Ja, antagligen. Har inte så mycket mer att göra. Kanske en liten runda på gymmet, mjukstart. Jag måste kunna få på mig de svarta byxorna på nyår så det är väl bara att sätta igång men att äta lite bättre och röra sig lite mer. Jag var ju på gång för två veckor sen men sen blev jag sjuk och började sätta i mig allt onyttigt i min väg.

Fredag - Hmm, stort frågetecken. Veckans hemskaste dag. E jobbar sent och kommer inte ens kunna ringa. Kompisarna åker hem och jag sitter och tittar på TV ensam (igen).

Lör - Samma som fredagen antar jag. Deppar, pluggar, äter, sover och tittar massa på TV.

Sön - Ska jobba ett par timmar, första dagen på jobbet efter utbildningen. Är redan nervös, men Alex ord gjorde mig lite gladare. Tack tjejen, du är grym. Förhoppningsvis kommer kanske Syrran och familj med hunden någon gång under veckan så att helgen inte blir riktigt så ensam :) Ha vovve här ett tag ska bli spännande. Det är klart att det är lite jobb, men jag vill ju liksom veta hur mycket jobb det är. Räcker liksom inte att alla vuxna alltid säger att det är så mycket jobb och att man blir så bunden och inte kan göra massa saker och bla, bla, bla... Vill se själv!

Kommentarer

Postat av: MamaBlue

kommer på lördag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback