Super-lördag

2008-11-08 @ 20:37:05

Började dagen med att städa och tvätta lite :) Blev fint i lägenheten. Sen vilade jag lite, läste lite och såg lite på TV innan jag sprang iväg mot tågstationen och träffat Pershi och doggen. Åkte förbi jobbet och köpte mat. Blir nog sista gången jag äter där. Ne, det ska jag inte säga men om jag skulle börja jobba mycket där skulle jag inte kunna äta den maten. Har haft en super eftermiddag/kväll med vovven. (och Pershi) P och sis har berättat allt jag behöver veta och jag se verkligen fram emot dessa två veckor. Nu ligger han bredvid mig i soffan och sussar lite, gäspade lite förut. Jag och P var ute på en lite längre promenix och sen var vi ute 20 min i rask takt förut och han gick så fint! Han är en super fin hund, med lite social träning blir han mönster hunden nummer ett. Han blir lite väl glad nu bara, man hey, heller super glad än åt andra hållet :P Tanken är att vi ska ut på en liten sista kiss-runda här snart så vi kan sussa sött inatt. Han verkar gilla att ligga i sin säng, den luktar väl hemma :) Men han ligger precis bredvid fötterna på mig om han skulle vilja... Det är underbart att ha honom här. Känns taskigt att jobba imorron.. Tanken är fyra timmar, risken är väl att det kanske blir någon till(men jag vägrar mer än två extra, fick fyra extra igår men då hade jag ju tid) men jobbar man fler än 4 får man 30 minuter rast så jag kan cykla hem och gå ut med honom. Men jag har ju schemat för de närmsta två veckorna och imorgon är den enda dagen jag ska jobba. Sen är det bara lite skola men det är ju bara 2 timmar på dagen oftast mellan 10 och 12. Ser inte fram emot att jobba imorron direkt, barnfamiljerna kommer imorron och då blir det STORA ORDRAR! *suck* Men men... :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback