Tankar i allmänhet

2008-11-06 @ 14:22:21

Jag älskar verkligen konserverade grönsaker, de får mig att tänka på isländsk jul. Kanske inte låter så smickrande men det är det! :) Annars så har jag skrämt skiten ur grannarna med lite skönsång och sen äre party imorron. Fick pratat lite med E igår, han var pigg en stund för ovanlighetens skull. Fick pratat av mig lite om frusrationer över föräldrar och allt annat som inte går min väg just nu.. Det var välbehövligt och underbart!

Libbe sms:a om minifesten ikväll. En lite gathering i deras lgh och sen får vi se vad som händer. Kanske skakar rumpan på Arena en timma eller nått. Ska ju jobba vid 12 imorron så jag måste vara pigg och glad :) Ett fyra timmarspass bara så det ska nog gå bra!


:)

Kommentarer

Postat av: MamaBlue

vad e de med föräldrarna nu då??? vem utav dem?

puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback