TGIF!

2008-11-28 @ 13:27:34

Nej, inte egentligen, för mig ser alla dagar likadana ut. Jag pluggar lite, slappar lite. Spelar ingen roll om det är tisdag eller lördag, det känns likadant. Sen ska jag vara själv, kvar här uppe. Inte åka hem, och E kommer inte upp så det känns lite halvtråkigt faktiskt. Men det är Pirater på tv ikväll så det ska bli lite mys och jag ska laga något gott till mig. Alldeles nyss var det lunch; köttbullar, makaroner och tomatsås. Men innan jag avslöjar allt ska ni få dagens lista:

Humör: Mys trots ont i halsen
Gjort: Vart i skolan.
Planer: Handla, dammsuga, boka tvättid, plugga och läsa första kapitel i min favorit bok "Stressa inte upp dig för småsaker".
Ser på: Skärmen och The Ellen Show
Lyssnar på: Ellen och Christina Appelgate
Läser: Det jag skriver
Dricker: Drack mjölk idag faktiskt, den var på väg att gå ut.
Äter: Åt köttbullar, makaroner och tomatsås.
Bästa: Att det är fredag och att jag får vara ihop med E.
Sämsta: Att jag blivit mer förkyld sen igårkväll
Väder: Fint
Dagens favoritsak: Mina tofflor
Vill ha: GODIS!!!!!
Motto: Man kan ha mys ensam
Dagens outfit: Aha, se nedan :)

T-shirt från Syster (från början HM), kjol från HM och skor från Wedins.


Så, jag gick ju ut igår. Fast jag inte skulle. Jag gick hem och bytte om och följde med ut men allt blev konstigt för K kom inte in och hon hade min jacka, men inga pengar. Om jag har druckit lite och ngt krånglar så blir jag trött och börjar sakna E så jag gick hem och ringde honom, sen gick jag och la mig. Onödigt att göra sig själv mer sjuk bara för att gå till krogen och hem igen.. Men, men.. Kommer senare med inlägg om Dagens kapitel och inköpslistan från mataffären så ni kan se hur duktig jag var när jag handlat BARA nyttig mat. Hörs,

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback