Today

2008-11-22 @ 12:52:45

Just nu känner jag mig lite besviken på E. Jag menar, det är klart att det är roligt att han umgås med sina kompisar igen och att allt är bra (tack vare mig) och såå.. Men det är inte så ofta vi ses och nu har jag inte sett honom på helda dagen igår och kommer inte se honom på hela dagen idag. Det gör mig lite ledsen i ögat. Jag träffade honom på torsdagskvällen en stund innan han somnade. Sen igår vart det jobb och sen LAN med övernattning och nu ska han antaligen inte med mig till Elisabeth ikväll utan ska vara med killarna. Imorgon skall VI förshoppningsvis fika med marcus, sen ska E jobba igen på mån och jag ska till frisören och naprapaten och sen åker jag hem och vi ses inte på två veckor igen.. Ställer jag för höga krav här? Jag vet att han inte träffat sina killkompisar på länge och det är klart att han ska vara med dem, men alla andra helger då? När jag inte är hemma, varför kan de inte ses då? Jag tänker inte klaga mer på i helgen. Jag menar om han hellre vill vara med dem än med mig, borde jag ju inte bli ledsen, jag borde ha roligt själv. Det är ju bättre att han är med dem han vill vara med istället för att han sitter hemma med mig bara för att han måste. En vis person sa en gång att man måste låta sina älskade springa iväg ibland, annars kommer de aldrig tillbaka. Jag hoppas hon har rätt. Och den här helgen är okej, hoppas bara inte det blir för mkt av en vana. Troligen är mer än 50% av anledningen till att jag åker hem för att träffa honom. Jag älskar ju honom.

Jaja. Här kommer dagens outfit iaf :)         

ciao :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback