Trööööött...

2008-11-03 @ 22:21:39

Ligger i sängen och tittar på Jordan Rättsläkaren. Är jätte trött! Har varit vaken sen 8 imorse, tidigt för att vara jag. Va i skolan redan halv tio då Amanda berättade att föreläsningen inte var förrän 14.15.. Kul?! Satt i biblioteket med Amanda och Kristine större delen av dagen, pratade om helgens bravader m.m. Föreläsningen var helt okej, fick grupparbetet och jag ska jobba med Eric, Marcus, Soting och Alex, fast tjejen är hemma och har migrän för tillfället. :S Var hemma hos Soting med Eric ikväll, snackade om allt och ingenting. Potentiella flickvänner pojkarba hittat under helgen, familjeförhållanden, vuxenlivet m.m. Trevligt samtal ändå. Imorron kommer de hem hit vid 12-tiden och då ska vi ta tag i arbetet på riktigt. Blir förhoppningsvis klara för Soting åker hem på onsdag och kommer hem samma morgon som föreläsningen. Så morgondagen blir skola.. Och onsdagen med! Då ska jag hämta böckerna på biblioteket.. Sen är det bara att plugga torsdag och fredag och kanske slipa på arbetet. Syrran med familj kommer hit på onsdag med vovven. Så ska vi se vad jag kan göra för honom och han för mig :) Lite kärlek/uppmärksamhet för lite sällskap :)

Väntar på att E ska ringa. Saknar honom så. Att det ska gå 2,5 vecka tills vi ses nästa gång är helt otroligt. 18 dagar, hur ska jag överleva? Men vi ska ju klara fyra månader, om inte så lång tid så vi får väl börja öva lite, även om jag vill vara hemma hos dig så mycket jag kan nu är när jag kan. Saknar dig.

Kommentarer

Postat av: MamaBlue

nee inte onsdag...utan lördag!!

Postat av: Jag

Korr: Syrran kommer på lördag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback