Tuesday

2008-11-25 @ 14:18:00

Tisdag idag alltså. Fortfarande sjuk men har inte ringt vårdcentralen, känner mig lite bättre idag. När jag väl somnade sov jag skööönt. E ringde däremot och ringde väckte mamma, haha (sötnöt). Hon kommer upp med grejerna jag glömde hemma. Ibland undrar jag vad jag tänker med. Men jag kollade inte badrummet innan jag åkte, typiskt mig.
Haja här kommer iaf dagens förkylda outfit (börjar känna igen soffpotatisen!!!)

   

Outfit: Mössa från HM, Sjal från Gina?, Stickad tröja Superlative Conspiracy från JunkYard, Nattlinne från Gina, Byxor från Gina och raggsockar från mormor :)
Fast jag hade hellre sett ut såhär:



Random snygging som jag spanade in på stan. Hade GÄRNA snott hennes stil för dagen :)

Hörs ikväll. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback