Vågen skrämde skiten ur mig?!

2008-11-05 @ 23:57:13

Hittade en våg hos en kompis. Ingen bra idé. Jag visste att det var illa men trodde inte det var SÅ illa. Jag har länge vandrat några kilo upp och ner.. Men det här var riktigt ILLA. Flera kilo mer än jag trodde. Det blir inte bättre av att bo själv, snarare sämre. Man blir lat och gör enklast möjliga mat och dessutom äter jag alltid dubbla portioner, alltså typ tills jag spyr. Nu får det vara nog. Inga kläder passar längre och jag känner mig inte fin, eller ah, lika fin.

Mindre portioner, mindre skäpmat, mer motion - det var väl ungefär allt. Mycket mindre chips och dip.


Starting the race towards fitting the black pants on new years eve.

Steg 1 - bli helt förkyldningsfri
Steg 2 - Börja förändra matvanorna
Steg 3 - Börja träna så smått igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback