Val inatt då...

2008-11-04 @ 17:31:46

Valvaka ikväll egentligen.. Men jag har ju inte pengarna egentligen, men det hade varit lite kul att göra lite saker. Men jag orkar inte ta mig upp till campus. Det är långt och busskortet är tomt.. Ska ju upp till skolan imorron klockan 10 också. Hade kanske kunnat sova hos någon men när man inte känner varandra så väl känns det inte direkt som ett alternativ. Men det är ju inte så konstigt att man inte får så mycket nära vänner och så här uppe när man aldrig är med på sådant som klasskamraterna gör. Hade gärna varit hemma med Ceazar. :) Hoppas att han kommer tycka om att vara här. Vi ska gå på promenader, leka, mysa. Korr: Syrran kommer på lördag! :) Tävla på hennes blogg (martyshome.blogg.se)

Idag har jag nästan gjort färdigt grupparbetet. Jag skrev det mesta och sen mailade jag ut det så att de andra fick fortsätta på sina respektive delar. Sen skrev jag halva arbetsrapporten. Tänkte kanske att jag och Alex kunde avsluta den ihop, över en kopp te när hennes migrän har släppt. Hon har säkert några förslag på vad man kan skriva så att den blir lite längre. :)

Tar de där krom-tabletterna mot sötsuget och de fungerar faktiskt. Eller så kanske det bara är jag som tror att de fungerar, men i vilket fall är mitt oerhörda sockersug borta och de var inte farligt dyra heller. 75 kr för 3 mån. Nu är chips, pizza och all annan skräpmat problemet, men one down, the rest to go...

Kommentarer

Postat av: Fanny

Hmmmm, känns som något jag behöver med... Var kan man hitta dem?



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback